Verbouwen? Gebruik easy dot als gevelbekleding, zoals Taco Bell deed!
Taco bell, de bekende Amerikaanse fastfoodketen die in 1962 voor het eerst zijn deuren opende in Californië, vestigde zich in april 2017 in Eindhoven. Daarmee behoort Eindhoven tot een van de 50 locaties die Taco Bell de komende tijd zal openen in Europa. Het pand was er alleen nog niet klaar voor, daar moest nog het een en ander aan gebeuren. Maar een verbouwing in het centrum van een stad maakt een winkelstraat een stuk minder aantrekkelijk. Dat is zonde van het straatbeeld en niet goed voor het imago van de nieuwe winkel. Dat kan beter! Daarom bracht StickerCompany professionele afscherming aan met behulp van easy dot stickermateriaal. En dat biedt Taco Bell meerdere voordelen.
Een verbouwing in de winkelstraat
Het pand waarin Taco Bell Eindhoven inmiddels gevestigd is, bevindt zich in de Rechtestraat. Midden in Eindhoven tussen de winkels. Een verbouwing op die plek zou al snel veel overlast geven voor het winkelend publiek en ondernemers in de buurt. Niet alleen vanwege het bouwmateriaal en eventueel geluidsoverlast, maar ook het straatbeeld zou een tijdje wat minder aantrekkelijk zijn. Je kent vast het beeld van panden die met houten borden en planken worden afgeschermd tijdens een verbouwing. Dat is een rommelig gezicht. Gelukkig zijn er tegenwoordig professionele oplossingen die een verbouwing een stuk aantrekkelijker maken om te zien én nog een ander belangrijk voordeel met zich mee brengen voor de ondernemer in kwestie.
Verbeter het straatbeeld en promoot je onderneming
Door panden te voorzien van raamstickers kun je verbouwingswerkzaamheden netjes verbergen. Zo ziet het winkelend publiek geen rommel en kan er (letterlijk) achter de schermen rustig gewerkt worden. Raamstickers bieden ook de ideale oplossing als een verbouwing of nieuwbouw geheim moet blijven. Een ander bijkomend voordeel is dat je voorbijgangers alvast kennis laat maken met je toekomstige winkel, of in dit geval een horecaonderneming. Een mooie afscherming helpt dus niet alleen om het straatbeeld te verbeteren, je kunt het ook als slimme marketingmethode beschouwen. Met mooie, goed aangebrachte prints wek je nieuwsgierigheid en maak je het winkelend publiek alvast enthousiast voor jouw onderneming.
One Way Vision of Easy Dot?
Iedereen die in de lente van 2017 langs de Rechtestraat 62 in Eindhoven liep, wist dat er binnenkort een Taco Bell zou vestigen. Dankzij de raamstickers werd de keten alvast aan voorbijgangers geïntroduceerd. Tijdens het ontwerpproces was het even lastig om het juiste materiaal uit te zoeken. Het oorspronkelijke idee was om One Way Vision folie aan te brengen. Dat is folie waar je vanuit één kant, doorheen kijkt. Mensen op straat zouden hierdoor de print zien en niet de verbouwingswerkzaamheden, terwijl de werklui aan de binnenkant wel naar buiten kunnen kijken. Dit bleek uiteindelijk niet het ideale materiaal. Voorbijgangers konden in de avond toch door de print kijken omdat de verlichting aan de binnenkant sterker was dan het licht buiten. Hierdoor verviel het One Way Vision effect. De opdrachtgever wilde graag dat de verbouwingswerkzaamheden uit het zicht zouden blijven. Daarom viel de keuze voor StickerCompany alsnog op Easy Dot folie.
Ontwerpen, printen, aanbrengen
Toen de kogel eenmaal door de kerk was, kon StickerCompany het productieproces starten. Eerst ontwierpen zij de print voor de hoarding. Daarna hebben ze het design geprint op de folie en zelf aangebracht op de ramen van het pand. Dat resulteerde in een kleurrijk en visueel aantrekkelijk weergegeven pand, dat aan de buitenkant niets verraad van wat er binnen gaande is. Bekijk het resultaat op de foto’s hieronder.
Wil je deze folie nu zelf eens proberen? Vraag een gratis sample aan en we sturen een stuk Easy Dot folie op.
Onderwerpen: Easy Dot, PoS reclame