"Aantrekkelijke” reclame visuals voor de showroom van Fabs Shoes met behulp van magneetfolie
Visuals zijn een belangrijk onderdeel van instore promotie. Je wilt de aandacht trekken van het publiek. In sommige gevallen wordt deze “aantrekkingskracht” heel letterlijk genomen zoals bij de styling van de nieuwe showroom van Fabs Shoes in het C.A.S.T.-handelscentrum te Nieuwegein.
De nieuwe showroom moest volledig omgetoverd worden tot een strakke ruimte. Van een nieuwe vloer tot aan nieuwe kastwanden en van planken aan de muur tot professionele visuals. Daarom koos de Promomakerij ervoor om op de wanden zelfklevende magnetische basis folie te plakken. Door de krachtige magnetische laag van de folie, verandert de muur in een magnetische muur. Hierop werden eenvoudig vier grote visuals geplaatst. De visuals zijn geprint op een folie met een ijzerhoudende coating. Door deze coating hecht de folie op de eerder aangebrachte magnetische achterwand.
Het gebruik van ijzerhoudende folies op een magnetische ondergrond kent vele voordelen. Zo is magneetfolie duurzamer, omdat het geheel PVC vrij is. En het aanbrengen van je afbeeldingen? Appeltje, eitje. Doordat de ondergrond magnetisch is, kleeft de afbeelding eenvoudig, vlak en strak aan de ondergrond. Geen gedoe dus! En wil je nou nog een laag aanbrengen over je afbeelding? Dat kan. Je plakt bijvoorbeeld kortingsacties gemakkelijk over elkaar heen. En ook heel belangrijk: de visuals zijn herbruikbaar en gemakkelijk op te bergen.
De visuals zijn bepalend voor de sfeer en uitstraling van de gepresenteerde schoencollectie en zijn een echte eyecatcher in de smaakvol ingerichte showroom. De Promomakerij was verantwoordelijk voor de gehele inrichting, ze hebben van concept tot productie gezorgd dat alles snel en vakkundig verlopen is. De aantrekkingskracht is er zeker gestegen. En zeg nou zelf, het resultaat mag er zijn!
Wat zijn jouw ervaringen met ijzerhoudende- en magneetfolie? Of wil je het graag uitproberen? Vraag hier je gratis samples aan:
Onderwerpen: Magneetfolie