Marketingcampagnes voor de retail bestaan vaak voor een groot deel uit zelfklevende buitenreclame. Het is een snelle en eenvoudige manier om je reclameboodschap uit te dragen naar het winkelend publiek. Hoewel de kerstperiode een ideale tijd van het jaar is om te adverteren heb je ook te maken met een onvermijdelijke factor: het weer. Vaak wordt vergeten dat bij het aanbrengen van stickers de temperatuur van essentieel belang is voor een goede hechting. Te lage of te hoge temperaturen kunnen de kleefkracht negatief beïnvloeden. Dit geldt zowel voor de buitentemperatuur als voor de temperatuur van de ondergrond.
In december zijn temperaturen onder nul vaker regel dan uitzondering. Dit kan een probleem zijn voor het aanbrengen van je kerststickers - tenzij je het juiste materiaal kiest!
Gelukkig biedt Neschen met de high-tack Wall-grip producten een oplossing
voor dit probleem. Deze folies zijn voorzien van een speciale high-tack, permanent elastische, acryllijm. Deze folies bieden niet alleen een uitstekende hechting op moeilijk te plakken ondergronden zoals beton, gips, spaanplaat of oppervlakken met een lage oppervlakte-energie, maar hebben ook een uitstekende hechting onder extreme weersomstandigheden
En wellicht interessant voor alle milieubewuste retailers; de Wall-grip folies zijn ook verkrijgbaar in twee "groene" duurzame pvc-vrije versies.
Let wel op, Wall-Grip folies zijn vanwege de extreme hechting niet bedoeld voor het plakken op ramen. Raamstickers kunnen het beste in spiegelbeeld geprint aan de binnenzijde van het raam worden aangebracht met een verwijderbare folie zoals Easy dot of Window-Grip. Hoe dit precies in z'n werk gaat lees je in dit blog over raamstickers.
Houdt rekening met de volgende punten als je stickers gaat aanbrengen bij extreem koud weer.
Heb je interesse in deze folies? Of wil je graag meer informatie ontvangen? Neem gerust contact met ons op of vraag via de knop gratis samples aan.